Hocalarım hepinizi etiketledim ama kusura bakmayın bu arada adam ters yönden geliyor.Sokağa ters yönden girmiş. Dobloya göre düşünücek olursak soldan sağa doğru gitmesi yasak. Sağ taraftan çıkması lazım.
Kim kusurlu olur şimdi son durumda ona göre tutanak tutmadan hasarı karşılıycam fikirleriniz çok önemli.
@AhmetCakmak0; @schimmel; @neto; @YGZ; @umitunver; @Tozbulutu; @Prens55; @Cihatboran; @AnyLock; @trabzonsesver; @cihanbilgin; @Sigma; @UfuX; @Instructor; @Sckaraoglu; @Ersinco; @Seyit25;