Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım hepinizi etiketledim ama kusura bakmayın bu arada adam ters yönden geliyor.Sokağa ters yönden girmiş. Dobloya göre düşünücek olursak soldan sağa doğru gitmesi yasak. Sağ taraftan çıkması lazım.
Kim kusurlu olur şimdi son durumda ona göre tutanak tutmadan hasarı karşılıycam fikirleriniz çok önemli.
@AhmetCakmak0; @schimmel; @neto; @YGZ; @umitunver; @Tozbulutu; @Prens55; @Cihatboran; @AnyLock; @trabzonsesver; @cihanbilgin; @Sigma; @UfuX; @Instructor; @Sckaraoglu; @Ersinco; @Seyit25;
Öncelikle bol bol her açıdan fotoğraf çekin. İHMAL ETMEYİN.
Araçların plakaları da net biçimde gözüksün.
Tutanak tutun muhakkak.

Tutaak tutmak istemez ise, eki,p çağırın, hiç uğraşmayın. (Anlaşamıyoruz, buyrun tutanak tutun diye belirtin ekibe)

Geçmiş Olsun