Ters yöne girdiğini tutanağa yazın. Onun sigortasız sizin hasarı ödemez cepten verir adam. Ters yöne girenlere ders olsun . Aslında sizin hasarı karşı tarafın sigortası öder ama parayı adamdan alır diyecektim
Bende kasko yok.hasarda yok. Emanet araba canı burnunda dememişler boşuna . Karşı tarafında kaskosu yok bence