Dostum resim çektiysen sorun yok, madem ters yöndeymiş kesin suçlu. Eğer tutanak tutmamak istiyorsa ya sigortası yoktur aracın yada muaynesi, bu durumda haklıda olsa direk %100 suçlu olur. Sigorta veya Muayne eksikliği var ise o yüzden tutanakdan kaçıyordur. Sen şimdi zaten her türlü ödeyeceksin suçluysan en azından tutanak tuttur için rahat etsin.