• 29-07-2020, 18:26:18
    #1
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar net bir cevaba ihtiyacım var. Geçen hafta bir açık arttırma bende kalmış ve 4 tl lik arttırmayı kazanmısım gün içerisinde arkadas bana ulaşamamış ve negatif itrade kullanmış şimdi sorum şu 10 tl altında olan işlemlerde i-trade negatif dahi olsa kullanmaya hakkı var mı? Forum kurallarını okudum 10tl altı İtrade veremez diyor. Geri bildirimde bulundum adminler tarafından dönüş de sağlanmadı. Bu konuyu bilen biri net bir şekilde bana açıklayabilir mi?
  • 29-07-2020, 18:27:57
    #2
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Kural kuraldır...
    10 tl ve üstleri için geçerlidir. 10 tl altında + veya - trader kullanılamaz
  • 29-07-2020, 18:29:50
    #3
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kural kuraldır...
    10 tl ve üstleri için geçerlidir. 10 tl altında + veya - trader kullanılamaz
    Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.
  • 29-07-2020, 18:30:55
    #4
    kullanılmamalı. 4tl için 10tl altı sonuçta
  • 29-07-2020, 18:32:03
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.
    Ozaman kötüye kullanım olur.
    Bi ürün için sürekli açık arttırma açılır 10 tl altında ise satış sürekli + trader kullanılır. Bi bakmışsın adam ayda 200 trader kasmış..
    Bu yüzden kural geçerli olup negatif veya pozitif trader kullanılmamalı
  • 29-07-2020, 18:37:43
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Açık artırmadaki teklif veriş zamanınız: 22-07-2020, 12:19:25

    Son teklif + 24 saat sizde kalması için belirtilen zaman olduğuna göre bitiş zamanı 23-07-2020, 12:19:25 olmak zorunda.

    Ödeme yapmak için 48 saat süreniz bulunuyor yani 25-07-2020, 12:19:25. Size verilen negatif ticaret puanının zamanı ise 24-07-2020, 23:17:57

    Bir kez daha rapor edin, ticaretin tutarı bir yana, haksız negatif trade söz konusu.
  • 29-07-2020, 18:38:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman kötüye kullanım olur.
    Bi ürün için sürekli açık arttırma açılır 10 tl altında ise satış sürekli + trader kullanılır. Bi bakmışsın adam ayda 200 trader kasmış..
    Bu yüzden kural geçerli olup negatif veya pozitif trader kullanılmamalı
    Çok iyi özetlemişsin abi
  • 29-07-2020, 18:43:48
    #8
    İtrade hakkında bir sorum olacaktı. Mesela birisiyle ticaret yaptık diyelim 10 TL üstü. Ticaret bitti. İtrade atmadı ben de atmadım. Atması zorunlu mu 10 tl üstü ticaretlerde ?
  • 29-07-2020, 18:46:17
    #9
    Üyeliği durduruldu
    MassiveTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtrade hakkında bir sorum olacaktı. Mesela birisiyle ticaret yaptık diyelim 10 TL üstü. Ticaret bitti. İtrade atmadı ben de atmadım. Atması zorunlu mu 10 tl üstü ticaretlerde ?
    Zorunlu değil ancak R10'da iyi bir profil oluşturmanın en temel gerekliliği ticaret puanı olduğuna göre verilmesi doğru olur.

    En son sattığım domainlerden birinin alıcısı puan vermedi, 2 kez mesaj attım dönüş yapmadı.

    Vermeyen vermez, zorlamak gereksiz.