i-trade hakkında - R10+
9
●245
- 29-07-2020, 18:26:18Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar net bir cevaba ihtiyacım var. Geçen hafta bir açık arttırma bende kalmış ve 4 tl lik arttırmayı kazanmısım gün içerisinde arkadas bana ulaşamamış ve negatif itrade kullanmış şimdi sorum şu 10 tl altında olan işlemlerde i-trade negatif dahi olsa kullanmaya hakkı var mı? Forum kurallarını okudum 10tl altı İtrade veremez diyor. Geri bildirimde bulundum adminler tarafından dönüş de sağlanmadı. Bu konuyu bilen biri net bir şekilde bana açıklayabilir mi?
- 29-07-2020, 18:27:57Kural kuraldır...
10 tl ve üstleri için geçerlidir. 10 tl altında + veya - trader kullanılamaz - 29-07-2020, 18:29:50Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2020, 18:32:03Ozaman kötüye kullanım olur.CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi ürün için sürekli açık arttırma açılır 10 tl altında ise satış sürekli + trader kullanılır. Bi bakmışsın adam ayda 200 trader kasmış..
Bu yüzden kural geçerli olup negatif veya pozitif trader kullanılmamalı - 29-07-2020, 18:37:43Üyeliği durdurulduAçık artırmadaki teklif veriş zamanınız: 22-07-2020, 12:19:25
Son teklif + 24 saat sizde kalması için belirtilen zaman olduğuna göre bitiş zamanı 23-07-2020, 12:19:25 olmak zorunda.
Ödeme yapmak için 48 saat süreniz bulunuyor yani 25-07-2020, 12:19:25. Size verilen negatif ticaret puanının zamanı ise 24-07-2020, 23:17:57
Bir kez daha rapor edin, ticaretin tutarı bir yana, haksız negatif trade söz konusu. - 29-07-2020, 18:38:01Üyeliği durdurulduÇok iyi özetlemişsin abiTahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2020, 18:46:17Üyeliği durdurulduZorunlu değil ancak R10'da iyi bir profil oluşturmanın en temel gerekliliği ticaret puanı olduğuna göre verilmesi doğru olur.MassiveTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son sattığım domainlerden birinin alıcısı puan vermedi, 2 kez mesaj attım dönüş yapmadı.
Vermeyen vermez, zorlamak gereksiz.