TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kural kuraldır...
10 tl ve üstleri için geçerlidir. 10 tl altında + veya - trader kullanılamaz
Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.