Konu
i-trade hakkında - R10+
29-07-2020, 18:29:50
#3
CoolDad
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kural kuraldır...
10 tl ve üstleri için geçerlidir. 10 tl altında + veya - trader kullanılamaz
Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.