Açık arttırma 1 TL ile başlıyor. Mantık olarak baktığımızda, satıcının olumsuz ticaret puanı kullanma hakkı var.
Ozaman kötüye kullanım olur.
Bi ürün için sürekli açık arttırma açılır 10 tl altında ise satış sürekli + trader kullanılır. Bi bakmışsın adam ayda 200 trader kasmış..
Bu yüzden kural geçerli olup negatif veya pozitif trader kullanılmamalı