MassiveTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtrade hakkında bir sorum olacaktı. Mesela birisiyle ticaret yaptık diyelim 10 TL üstü. Ticaret bitti. İtrade atmadı ben de atmadım. Atması zorunlu mu 10 tl üstü ticaretlerde ?
Zorunlu değil ancak R10'da iyi bir profil oluşturmanın en temel gerekliliği ticaret puanı olduğuna göre verilmesi doğru olur.

En son sattığım domainlerden birinin alıcısı puan vermedi, 2 kez mesaj attım dönüş yapmadı.

Vermeyen vermez, zorlamak gereksiz.