Konu
i-trade hakkında - R10+
29-07-2020, 18:38:01
#7
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ozaman kötüye kullanım olur.
Bi ürün için sürekli açık arttırma açılır 10 tl altında ise satış sürekli + trader kullanılır. Bi bakmışsın adam ayda 200 trader kasmış..
Bu yüzden kural geçerli olup negatif veya pozitif trader kullanılmamalı
Çok iyi özetlemişsin abi