İtrade hakkında bir sorum olacaktı. Mesela birisiyle ticaret yaptık diyelim 10 TL üstü. Ticaret bitti. İtrade atmadı ben de atmadım. Atması zorunlu mu 10 tl üstü ticaretlerde ?