Arkadaşlar öncelikle herkese merhabalar net bir cevaba ihtiyacım var. Geçen hafta bir açık arttırma bende kalmış ve 4 tl lik arttırmayı kazanmısım gün içerisinde arkadas bana ulaşamamış ve negatif itrade kullanmış şimdi sorum şu 10 tl altında olan işlemlerde i-trade negatif dahi olsa kullanmaya hakkı var mı? Forum kurallarını okudum 10tl altı İtrade veremez diyor. Geri bildirimde bulundum adminler tarafından dönüş de sağlanmadı. Bu konuyu bilen biri net bir şekilde bana açıklayabilir mi?