• 09-07-2020, 14:21:06
    #46
    Araba fiyatları kesinlikle ciddi bir düşüş yaşamaz, buna ihtimal vermiyorum. Geçen sene 33.000'e 2011 model bir Fiorino almıştım. Şimdi satsam mı diye fiyatlara bakarken (aklımdan 36-37 geçiyordu) bir de ne göreyim? En kötü 2011 model Fiorino, 50-55 civarında. Yani bu araba kesinlikle 50-60 arası edecek bir araç değil ama piyasa buna zorluyor. E bende neden herkes o fiyatlara satarken 35'e koyayım ki diyorum. Şu an bu arabayı 49-48'e koysam anında gidecek seviyede çünkü. Durum aslında bundan ibaret. Bu da hep devam edeceği için fiyatlar düşmez, sanmıyorum.
  • 09-07-2020, 16:19:15
    #47
    Asla düşmeyecek bence alanlarda zarar ederse ayaklanırlar çünkü. Düşünsenize adam 150k ya clio almış pat bi düştü birde arabası ikinci el oldu potansiyel en az belkide 20k zararda.
  • 09-07-2020, 16:33:06
    #48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alım gücü olmazsa düşer. Alım gücü varsa da kimsenin zaten mızmızlanma hakkı yok.
  • 09-07-2020, 18:51:16
    #49
    mecbur düşecek, millet 3-5 ay sonra kredileri ödeyemeye başlayınca zararına verecekler. Şu dönemde çok lazım olmadıkça Türkiye'de araba almak akıl işi değil bence
  • 10-07-2020, 10:01:08
    #50
    Bütün balonlar elbet bir gün patlar..
  • 10-07-2020, 10:30:24
    #51
    posterizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim DÜŞECEKK DÜŞECEKK başka bir ihtimali yok. Sen bakma 30 binlik arabasına 60 bin isteyen varlıklara.
    Hem Toyota hem de Mercedes'te tanıdıklarım var. Üretim başladı çatır çatır araba yapılıyor 0 araçlar girdikten sonra piyasaya mecbur düşecek.
    Üretime giren araçların çoğu yıl sonuna kadar ön satışlarını kapattı.
    Sadece ülkemizde değil ABD'de bile ikinci el otomobil fiyatları artmış durumda.
    Eylül-Ekime kadar bu suni artışlar devam eder ve üretilen araçların teslimatı başladıkça %5 ila 10 arasında düşüş olur.
    Sonrasında dengeleyerek ekonominin durumuna göre hafif artışlarla devam eder.
    Birde şu durum var. Sadece araba değil elektronik, gayrimenkul, gıda ve diğer alanlarda bile ciddi artış var.
    100 TL ile mutfağa birkaç parça şey alıyorsun ve yeri geliyor o da yetmiyor. Aylık alışveriş yapıyorsun binlik oluyorsun.
    Kiralar almış başını gitmiş.
    Ama ne hikmetse tek derdimiz araba olmuş.
    Korona sonrası Dünya çapında ağır ekonomik kriz yaşanıyor ve onun sancısını çekiyoruz.
    Kısacası araba almak isteyenler beklemesin alsın.
  • 10-07-2020, 19:34:25
    #52
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mecbur düşecek, millet 3-5 ay sonra kredileri ödeyemeye başlayınca zararına verecekler. Şu dönemde çok lazım olmadıkça Türkiye'de araba almak akıl işi değil bence
    yok hocam elinde bulunduğu aracı satsa zaten az bi kredi çekiyor bizim millet boğızına harcamaz alır o arabayı şahsen gördüm yani bende fiyattan şikayetçiyim ama almaktan başka şans yok ötv düzeltir bu işi oda ön siparişle kaparlar deniliyor düşmez
  • 10-07-2020, 19:36:37
    #53
    Platin üye
    bu fiyat konusu çok dillendirildi devlet bununla ilgili gerekli adımları atacağına inanıyorum.
    haliyle indirim olacak.
  • 10-07-2020, 21:48:28
    #54
    Az daha sabredin bekleyin almayın 1-2 aya bugün 50 bin TL olan araba 60 bin TL olacak.Her yıl aynı muhabbet baydı artık.Araba fiyatları çok yüksek düşer mi? Düşmez.