Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mecbur düşecek, millet 3-5 ay sonra kredileri ödeyemeye başlayınca zararına verecekler. Şu dönemde çok lazım olmadıkça Türkiye'de araba almak akıl işi değil bence
yok hocam elinde bulunduğu aracı satsa zaten az bi kredi çekiyor bizim millet boğızına harcamaz alır o arabayı şahsen gördüm yani bende fiyattan şikayetçiyim ama almaktan başka şans yok ötv düzeltir bu işi oda ön siparişle kaparlar deniliyor düşmez