Kardeşim DÜŞECEKK DÜŞECEKK başka bir ihtimali yok. Sen bakma 30 binlik arabasına 60 bin isteyen varlıklara.
Hem Toyota hem de Mercedes'te tanıdıklarım var. Üretim başladı çatır çatır araba yapılıyor 0 araçlar girdikten sonra piyasaya mecbur düşecek.
Üretime giren araçların çoğu yıl sonuna kadar ön satışlarını kapattı.
Sadece ülkemizde değil ABD'de bile ikinci el otomobil fiyatları artmış durumda.
Eylül-Ekime kadar bu suni artışlar devam eder ve üretilen araçların teslimatı başladıkça %5 ila 10 arasında düşüş olur.
Sonrasında dengeleyerek ekonominin durumuna göre hafif artışlarla devam eder.
Birde şu durum var. Sadece araba değil elektronik, gayrimenkul, gıda ve diğer alanlarda bile ciddi artış var.
100 TL ile mutfağa birkaç parça şey alıyorsun ve yeri geliyor o da yetmiyor. Aylık alışveriş yapıyorsun binlik oluyorsun.
Kiralar almış başını gitmiş.
Ama ne hikmetse tek derdimiz araba olmuş.
Korona sonrası Dünya çapında ağır ekonomik kriz yaşanıyor ve onun sancısını çekiyoruz.
Kısacası araba almak isteyenler beklemesin alsın.