• 08-07-2020, 19:57:24
    #1
    Merhaba arkadaşlar temmuz sonu 2.el araba fiyatları düşer diyorlar sıfır arabalar gelince felan siz ne düşünüyorsunuz düşer mi ?
  • 08-07-2020, 19:59:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Düşmez millet alıştı iki katı fiyatına satıp hayal kurmaya.
  • 08-07-2020, 19:59:27
    #3
    Geçenlerde büyük araba distribütörlerinden birinin patronu açıkladı düşüş olmayacak ne zaman oldu ki dedi
  • 08-07-2020, 19:59:38
    #4
    Düşmez artına artar bile herkes o yüksek koymuş diyerek yüksek koyuyor.
  • 08-07-2020, 19:59:52
    #5
    #Sağlayıcı ^^
    Ev fiyatlarını nasıl .... gibi düşürmeye başladılar arabalarda düşecek merak etmeyin.
  • 08-07-2020, 20:00:24
    #6
    Düşer diyorlar ama aynı fikirde değilim
  • 08-07-2020, 20:01:12
    #7
    Sıfır araçlara ciddi anlamda vergi indirimi uygulanır ve bayilerde araç bulundurulursa düşer ama zor. Hükümet şu an ki koşullarda daha çok vergiyi nereye yerleştiririz diye düşünüyor o nedenle birikmişiniz varsa alın iyi kötü bir şey 1 yıla kalmaz onun da değeri %60 70 artar zaten. Ne de olsa bizim ülkede araba bir yatırın aracı
  • 08-07-2020, 20:01:42
    #8
    KorkmazMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev fiyatlarını nasıl .... gibi düşürmeye başladılar arabalarda düşecek merak etmeyin.
    Ev fiyatları nerde düştü hocam 2 ay öncesinden bu yana 70 80 bin koydu evler üzerine
  • 08-07-2020, 20:02:01
    #9
    Minifirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçenlerde büyük araba distribütörlerinden birinin patronu açıkladı düşüş olmayacak ne zaman oldu ki dedi
    Bende sizin gibi düsündum ama bunu bu işle urasan bir kac kiside duydum da alicaz işte bizde bekliyoruz 😅