• 08-07-2020, 20:38:19
    #19
    ÖTV indirimi gelene kadar zor.
  • 08-07-2020, 20:40:44
    #20
    ötv indirimi gelsede düşmez.
    sıfır araç mı geliyor doğru düzgün.
    bugün sıfır araç alın 1 hafta teslim almayın onun bile değeri artıyor.
  • 08-07-2020, 20:41:23
    #21
    sadece 2.el değil sıfır fiyatlarıda sürekli artışta 4 5 ay sonra indirim gelse bile şuanki fiyatlardan yüksek olur. İndirim bekleyenler 250 binlik arabanın 150 bine düşeceğini filan bekliyor bu kadar indirim olmaz.
  • 08-07-2020, 20:45:58
    #22
    Düşşe bile kuş serisi araçlar düşer. Onun haricinde çok zor. Kimse 50.000 e aldığı malı sıkışmadığı sürece altına satmaz.

    Sizde araba aldığınızda ertesi gün 10.000 üzerine ilana koyacaksınız. Önemli olan enayi olmamak.
  • 08-07-2020, 20:48:18
    #23
    Sıfır araç gelecek diyorlar, sanki 150k-200k dan aşağı sıfır araç olacakmış gibi konuşuyor millet. Kimse hayal kurmasın, imkanı ölçüsünde iyi kötü alsın alacağını. Onun bunun ağzına bakarsanız yaya kalırsınız.
  • 08-07-2020, 21:04:41
    #24
    30bine aldığın arabayı 3-5ay sonra 15e verirmisiniz ?
    Piyasanın düşmesi zor bence sıfır araba gelmiş olsa bile
  • 08-07-2020, 21:07:24
    #25
    Hacker abilerimiz sahibindeni hacklemedikçe düşmez hocam
  • 08-07-2020, 21:20:30
    #26
    Zor ama imkansız değil
  • 08-07-2020, 21:29:49
    #27
    Bence dolarin dusmesi kadar zor