Sıfır araçlara ciddi anlamda vergi indirimi uygulanır ve bayilerde araç bulundurulursa düşer ama zor. Hükümet şu an ki koşullarda daha çok vergiyi nereye yerleştiririz diye düşünüyor o nedenle birikmişiniz varsa alın iyi kötü bir şey 1 yıla kalmaz onun da değeri %60 70 artar zaten. Ne de olsa bizim ülkede araba bir yatırın aracı