Araba fiyatları kesinlikle ciddi bir düşüş yaşamaz, buna ihtimal vermiyorum. Geçen sene 33.000'e 2011 model bir Fiorino almıştım. Şimdi satsam mı diye fiyatlara bakarken (aklımdan 36-37 geçiyordu) bir de ne göreyim? En kötü 2011 model Fiorino, 50-55 civarında. Yani bu araba kesinlikle 50-60 arası edecek bir araç değil ama piyasa buna zorluyor. E bende neden herkes o fiyatlara satarken 35'e koyayım ki diyorum. Şu an bu arabayı 49-48'e koysam anında gidecek seviyede çünkü. Durum aslında bundan ibaret. Bu da hep devam edeceği için fiyatlar düşmez, sanmıyorum.