• 08-07-2020, 17:15:40
    #10
    alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan 10 sene önce çalışırken tam hatırlamıyorum... Haftalığım 250 TL idi... her hafta alıp atardım.. o zamandan kalma 20 tane çeyrek var.. Geçen aylarda da 615 TL'den 10 tane aldım.. Siz diyince baktım ne olmuş diye de cidden fırlama yapmış yine... Mevlam bir yerden nasip ediyor..
    hocam mevlam bi yerden nasip ediyor diyorsunda ekonomi patlıyor 10 tane çeyrek zengin olunmaz 1 aylık rahat yaşarısn o parayla keşke altın 100 tlye düşsede ekonomi düzelse ozaman daha refah yaşam olurdu
  • 08-07-2020, 17:17:50
    #11
    Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam mevlam bi yerden nasip ediyor diyorsunda ekonomi patlıyor 10 tane çeyrek zengin olunmaz 1 aylık rahat yaşarısn o parayla keşke altın 100 tlye düşsede ekonomi düzelse ozaman daha refah yaşam olurdu
    Zengin olacağım demedim ki... Kullanacak olsam daha önce kullanırdım. Bu güne kadar ekonomi zaten patlaktı... Dursun kenarda Zor dönemlerden geçtim/geçiyorum, bozmak iş değil burada önemli olan elinde tutabilmek..
  • 08-07-2020, 17:18:27
    #12
    mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende arayislardayim. Kuveyt turkun al sat orani baya iyi suan arastirmamda. Ama yorumlarda satis yapilacagi zaman farkli fiyat cekiliyor deniyor, tecubeli arkadaslar varsa bende dinlemek isterim
    kuveyt Türk ben kullanıyorum gayet memnunum kartla alışveriş yaptığımda kart puanı veriyor yani
    0.05-0.09 gram hesabıma ekliyor
  • 08-07-2020, 17:21:30
    #13
    ibrahimokcuu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuveyt Türk ben kullanıyorum gayet memnunum kartla alışveriş yaptığımda kart puanı veriyor yani
    0.05-0.09 gram hesabıma ekliyor
    yani mesela soyle orneklendireyim ; altin : 3₺ diyelim alis fiyati , satis fiyati :3.10₺ gibi bir rakam kuveytte. Ama diger bankalarda 3₺ alis, Satis : 3.50 gibi. Aradaki fark en minimal oldugunun ortak kararindayiz oyle ise degil mi
  • 08-07-2020, 17:25:41
    #14
    Hocam konuya bilmeyen arkadaşlar yazmış kendi araştırmanızı yapmadan almayın.
    Ben altınlarımı dijital olarak almıştım ama size kuyumcudan almayı öneririm.
    Kuyumcu yaklaşık 50 kuruş pay alırken bankada bozdururken minimum 2.5 tl kesiliyor.
    Ayrıca bu payların dışında devlet %1 oranında vergi alıyor.
  • 08-07-2020, 17:32:35
    #15
    wawyth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuya bilmeyen arkadaşlar yazmış kendi araştırmanızı yapmadan almayın.
    Ben altınlarımı dijital olarak almıştım ama size kuyumcudan almayı öneririm.
    Kuyumcu yaklaşık 50 kuruş pay alırken bankada bozdururken minimum 2.5 tl kesiliyor.
    Ayrıca bu payların dışında devlet %1 oranında vergi alıyor.
    şu an 50 kuruş pay almayı bırak satan ya da alan kuyumcu bulmak bile zor. hangi kuyumcuymuş 50 kuruşa çalışan daha neler =)
    alırken +5 satarken -20 normal zamanda koyuyorlar şu an bant çok daha geniş. alan satan bulabilirseniz tabi bi de o var mala yatıyor çoğusu almıyoruz satmıyoruzdalar.
    dijital candır
  • 08-07-2020, 17:38:39
    #16
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an 50 kuruş pay almayı bırak satan ya da alan kuyumcu bulmak bile zor. hangi kuyumcuymuş 50 kuruşa çalışan daha neler =)
    alırken +5 satarken -20 normal zamanda koyuyorlar şu an bant çok daha geniş. alan satan bulabilirseniz tabi bi de o var mala yatıyor çoğusu almıyoruz satmıyoruzdalar.
    dijital candır
    Örneğin dün gitseniz kuyumcularda doluydu altın.
    Tam yükselirken almayı düşünenler için yapacak bir şey yok zaten.
    Bu 1-2 gün dijitalden de alamazlar bant çok yüksek tutuluyor.
    Ayrıca hangi kuyumcu o demişsiniz kapalıçarşının her yerinde normalde 50 krş alıyorlar.
  • 08-07-2020, 17:50:22
    #17
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alirken 20 lira satarken 20 lira makas atiyolar kafadan 40 tl zararda oluyorsun.cok uzun sure satmazsan kar edersin.
    Bu yüzden ham altın alacaksınız. İşlenmemiş şerit yada kalıp halinde
  • 08-07-2020, 17:50:37
    #18
    uçacak kaçacaktık noluyor