Hocam konuya bilmeyen arkadaşlar yazmış kendi araştırmanızı yapmadan almayın.
Ben altınlarımı dijital olarak almıştım ama size kuyumcudan almayı öneririm.
Kuyumcu yaklaşık 50 kuruş pay alırken bankada bozdururken minimum 2.5 tl kesiliyor.
Ayrıca bu payların dışında devlet %1 oranında vergi alıyor.