alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan 10 sene önce çalışırken tam hatırlamıyorum... Haftalığım 250 TL idi... her hafta alıp atardım.. o zamandan kalma 20 tane çeyrek var.. Geçen aylarda da 615 TL'den 10 tane aldım.. Siz diyince baktım ne olmuş diye de cidden fırlama yapmış yine... Mevlam bir yerden nasip ediyor..
hocam mevlam bi yerden nasip ediyor diyorsunda ekonomi patlıyor 10 tane çeyrek zengin olunmaz 1 aylık rahat yaşarısn o parayla keşke altın 100 tlye düşsede ekonomi düzelse ozaman daha refah yaşam olurdu