beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an 50 kuruş pay almayı bırak satan ya da alan kuyumcu bulmak bile zor. hangi kuyumcuymuş 50 kuruşa çalışan daha neler =)
alırken +5 satarken -20 normal zamanda koyuyorlar şu an bant çok daha geniş. alan satan bulabilirseniz tabi bi de o var mala yatıyor çoğusu almıyoruz satmıyoruzdalar.
dijital candır
Örneğin dün gitseniz kuyumcularda doluydu altın.
Tam yükselirken almayı düşünenler için yapacak bir şey yok zaten.
Bu 1-2 gün dijitalden de alamazlar bant çok yüksek tutuluyor.
Ayrıca hangi kuyumcu o demişsiniz kapalıçarşının her yerinde normalde 50 krş alıyorlar.