Tabut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam mevlam bi yerden nasip ediyor diyorsunda ekonomi patlıyor 10 tane çeyrek zengin olunmaz 1 aylık rahat yaşarısn o parayla keşke altın 100 tlye düşsede ekonomi düzelse ozaman daha refah yaşam olurdu
Zengin olacağım demedim ki... Kullanacak olsam daha önce kullanırdım. Bu güne kadar ekonomi zaten patlaktı... Dursun kenarda Zor dönemlerden geçtim/geçiyorum, bozmak iş değil burada önemli olan elinde tutabilmek..