• 08-07-2020, 17:08:09
    #1
    Altını banka üzerinden mi yapması mantıklı yoksa kuyumcular üzerinden mi ?

    Altın an itibari ile 400 tl bana bir kaç hafta önce birisi altın yap demişti aptallık ettim 380 civarlarındayken yapmadım eğer yapsaydım şimdi 780 tl Kâr'ım olacak gibiydi ne kayıp ama.
  • 08-07-2020, 17:10:41
    #2
    Kurumsal Üye
    Yine yap sürekli artıyor
  • 08-07-2020, 17:10:43
    #3
    Altın kuyumcu tarafından yapılması daima mantıklıdır Kuyumcularda 2. el altınlar olur onlar sıfır altına göre biraz daha uygun oluyor yatırım amaçlı alacaksanız sıfır yerine 2. el altın almak çok mantıklıdır ben şahsen her zaman 2. el altın alıyorum yatırım için
  • 08-07-2020, 17:11:13
    #4
    Bende arayislardayim. Kuveyt turkun al sat orani baya iyi suan arastirmamda. Ama yorumlarda satis yapilacagi zaman farkli fiyat cekiliyor deniyor, tecubeli arkadaslar varsa bende dinlemek isterim
  • 08-07-2020, 17:11:42
    #5
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altını banka üzerinden mi yapması mantıklı yoksa kuyumcular üzerinden mi ?

    Altın an itibari ile 400 tl bana bir kaç hafta önce birisi altın yap demişti aptallık ettim 380 civarlarındayken yapmadım eğer yapsaydım şimdi 780 tl Kâr'ım olacak gibiydi ne kayıp ama.
    Bundan 10 sene önce çalışırken tam hatırlamıyorum... Haftalığım 250 TL idi... her hafta alıp atardım.. o zamandan kalma 20 tane çeyrek var.. Geçen aylarda da 615 TL'den 10 tane aldım.. Siz diyince baktım ne olmuş diye de cidden fırlama yapmış yine... Mevlam bir yerden nasip ediyor..
  • 08-07-2020, 17:11:44
    #6
    22 ayar gram altın kuyumcular kac paraya aliyor ?
    Burada 365 tl diyorlar ?
  • 08-07-2020, 17:11:48
    #7
    Bende bugün tekrar edeyim O halde Altın al palria altın al, Nezaman alırsan al altın daima karlıdır.
  • 08-07-2020, 17:11:53
    #8
    Alirken 20 lira satarken 20 lira makas atiyolar kafadan 40 tl zararda oluyorsun.cok uzun sure satmazsan kar edersin.
  • 08-07-2020, 17:12:42
    #9
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine yap sürekli artıyor
    Ah keşke haklı olmasan

    dikine_solucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın kuyumcu tarafından yapılması daima mantıklıdır Kuyumcularda 2. el altınlar olur onlar sıfır altına göre biraz daha uygun oluyor yatırım amaçlı alacaksanız sıfır yerine 2. el altın almak çok mantıklıdır ben şahsen her zaman 2. el altın alıyorum yatırım için
    Ya araştırıyorum da çok güvenemiyor insan elimde altın olsa yükselince satmak istesem almıyorlar vs bir çok sıkıntı.

    mosyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende arayislardayim. Kuveyt turkun al sat orani baya iyi suan arastirmamda. Ama yorumlarda satis yapilacagi zaman farkli fiyat cekiliyor deniyor, tecubeli arkadaslar varsa bende dinlemek isterim
    +1



    pisipisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bugün tekrar edeyim O halde Altın al palria altın al, Nezaman alırsan al altın daima karlıdır.
    Herkes aynı kafada normalde altına olan talepten dolayı düşmesi gerekiyor ama bir türkiye gerçeği her şey ters

    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alirken 20 lira satarken 20 lira makas atiyolar kafadan 40 tl zararda oluyorsun.cok uzun sure satmazsan kar edersin.
    1 gram altın bankadan aldığımızda 420 tl mi veriyoruz ? bütün bankalarda mı bu şekilde.