Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altını banka üzerinden mi yapması mantıklı yoksa kuyumcular üzerinden mi ?

Altın an itibari ile 400 tl bana bir kaç hafta önce birisi altın yap demişti aptallık ettim 380 civarlarındayken yapmadım eğer yapsaydım şimdi 780 tl Kâr'ım olacak gibiydi ne kayıp ama.
Bundan 10 sene önce çalışırken tam hatırlamıyorum... Haftalığım 250 TL idi... her hafta alıp atardım.. o zamandan kalma 20 tane çeyrek var.. Geçen aylarda da 615 TL'den 10 tane aldım.. Siz diyince baktım ne olmuş diye de cidden fırlama yapmış yine... Mevlam bir yerden nasip ediyor..