Ah keşke haklı olmasan
Altın kuyumcu tarafından yapılması daima mantıklıdır Kuyumcularda 2. el altınlar olur onlar sıfır altına göre biraz daha uygun oluyor yatırım amaçlı alacaksanız sıfır yerine 2. el altın almak çok mantıklıdır ben şahsen her zaman 2. el altın alıyorum yatırım için
Ya araştırıyorum da çok güvenemiyor insan elimde altın olsa yükselince satmak istesem almıyorlar vs bir çok sıkıntı.
Bende arayislardayim. Kuveyt turkun al sat orani baya iyi suan arastirmamda. Ama yorumlarda satis yapilacagi zaman farkli fiyat cekiliyor deniyor, tecubeli arkadaslar varsa bende dinlemek isterim
+1
Bende bugün tekrar edeyim O halde Altın al palria altın al, Nezaman alırsan al altın daima karlıdır.
Herkes aynı kafada normalde altına olan talepten dolayı düşmesi gerekiyor ama bir türkiye gerçeği her şey ters
Alirken 20 lira satarken 20 lira makas atiyolar kafadan 40 tl zararda oluyorsun.cok uzun sure satmazsan kar edersin.
1 gram altın bankadan aldığımızda 420 tl mi veriyoruz ? bütün bankalarda mı bu şekilde.