Altını banka üzerinden mi yapması mantıklı yoksa kuyumcular üzerinden mi ?

Altın an itibari ile 400 tl bana bir kaç hafta önce birisi altın yap demişti aptallık ettim 380 civarlarındayken yapmadım eğer yapsaydım şimdi 780 tl Kâr'ım olacak gibiydi ne kayıp ama.