Hocam konuya bilmeyen arkadaşlar yazmış kendi araştırmanızı yapmadan almayın.
Ben altınlarımı dijital olarak almıştım ama size kuyumcudan almayı öneririm.
Kuyumcu yaklaşık 50 kuruş pay alırken bankada bozdururken minimum 2.5 tl kesiliyor.
Ayrıca bu payların dışında devlet %1 oranında vergi alıyor.
şu an 50 kuruş pay almayı bırak satan ya da alan kuyumcu bulmak bile zor. hangi kuyumcuymuş 50 kuruşa çalışan daha neler =)
alırken +5 satarken -20 normal zamanda koyuyorlar şu an bant çok daha geniş. alan satan bulabilirseniz tabi bi de o var mala yatıyor çoğusu almıyoruz satmıyoruzdalar.
dijital candır