• 05-07-2020, 00:07:52
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TekstilTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi aydınlatır mı bilmiyorum hocam fakat fiberoptik kablo çok ama çok ince bir kablo bundan dolayı vucudunuza girebilir hissetmezsiniz. saç kılı gibi baya ince olduğu içinde röntgende fark edilmeme durumu oluyor diye biliyorum.
    ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cam olduğundan dolayı bulunamıyor öldürüyor olayı bu
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam çekilin ben sağlıkçıyım edasıyla geleyim 😂😂 Benzer bir durumun sağlıkçı versiyonu ile karşılaşmıştım stajda doktor hocam iğneyle elimi resmen delerek, oyarak 😄 çıkarmıştı. Ağzımdan ters bir şey çıkacakta stajı yakacağım diye korkutma hocam yanlış bir şey dersem affola diye diye gözümden yaş gelmişti 😂😂

    Sizin olaya gelirsek hocalarımız bahsetmiş zaten az bir ihtimal var sıkıntı yaratması için umarım o da olmamıştır ama içime kurt düşer derseniz yine de bir acile gidin
    metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiber kablo yerlerine artık etiket konulmalı. Dokunmayın kesmeyin kablo ucuna çıplak gözle bakmayın...
    Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hastaneye gitmiyorsunuz?
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cam vücuda girince ölüyor mu insan ? benim ayağıma soda şişesi girmişti adam cımbız gibi bir şey sokup içinde aramıştı vs. ama yaşıyorum kaç yıldır
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batan bölgeye birkaç gece kara merhem sürüp bağlarsınız çıkar geri.
    incimsi01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok düşük bir ihtimal ama risk var ha öldürür mü bilinmez artık ama bir sağlık kuruluşuna gitmende fayda var hocam gidince fiber kablo battı deyince umursayabilirler çok ince cam batytı şeklinde mutlaka belirt
    Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
  • 05-07-2020, 00:23:47
    #29
    CanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
    Direk kabloyu ellemekten birsey olmaz, zaten ince olsa bile hemen kırılacak birsey değil cam olmasına rağmen esnekte. Kirilmadigindan eminsen hiç birsey olmaz.
  • 05-07-2020, 00:29:39
    #30
    Elimde ampul patladı cam kesti 7 8 senedir parmağımda geziyor
  • 05-07-2020, 00:30:06
    #31
    Üyeliği durduruldu
    CanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
    Bağlı olup olmaması etkılemez hocam
    Bak vücuda yabancı bir cisim giriyor metal olmasına bile gerek yok en basitinden tetanoz yapılmalı.
    Kontrolller sağlanmalı sağlık kuruluşuna başvurman konusunda ısrarcıyım. Seni öldürür diyemiyorum çok çok düşük bir ihtimal ama kullanılan herhangi bir kimyasal etken bile sana zarar verebilir .
  • 05-07-2020, 00:33:07
    #32
    Qui non proficit, deficit
    Siz tedbirinizi alın hocam sağlığınız için maksimum birkaç saatinizi acil serviste geçirmek size bir şey kaybettirmez. Geçmiş olsun tekrardan
  • 05-07-2020, 01:23:11
    #33
    CanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
    acı boyutu olarak ne hissedersin bilmiyorum ama şey gibi olabilir mesela sivri sinek ısırığı kadar acı yani bazen hissedersin onuda bazen hissetmezsin. ama girmemiştir merak etme elleyerek girecek bir şey değil.
  • 05-07-2020, 02:35:54
    #34
    TekstilTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acı boyutu olarak ne hissedersin bilmiyorum ama şey gibi olabilir mesela sivri sinek ısırığı kadar acı yani bazen hissedersin onuda bazen hissetmezsin. ama girmemiştir merak etme elleyerek girecek bir şey değil.
    2 hafta konu açmazsam ölmüşümdür tüm tıp dünyasına iletirsin iz
  • 05-07-2020, 11:13:57
    #35
    gerek yok