Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
acı boyutu olarak ne hissedersin bilmiyorum ama şey gibi olabilir mesela sivri sinek ısırığı kadar acı yani bazen hissedersin onuda bazen hissetmezsin. ama girmemiştir merak etme elleyerek girecek bir şey değil.