Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
Bağlı olup olmaması etkılemez hocam
Bak vücuda yabancı bir cisim giriyor metal olmasına bile gerek yok en basitinden tetanoz yapılmalı.
Kontrolller sağlanmalı sağlık kuruluşuna başvurman konusunda ısrarcıyım. Seni öldürür diyemiyorum çok çok düşük bir ihtimal ama kullanılan herhangi bir kimyasal etken bile sana zarar verebilir .