Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim
Direk kabloyu ellemekten birsey olmaz, zaten ince olsa bile hemen kırılacak birsey değil cam olmasına rağmen esnekte. Kirilmadigindan eminsen hiç birsey olmaz.