• 04-07-2020, 04:49:49
    #19
    CanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar selamlar Burada açtığım konunun aynısını bir facebook grubunda açtım ve 3 4 yorumda umarım eline batmamıştır çok tehlikeli bir kablo sağlık sıkıntısı yaratır vs yorumları gördüm internette araştırdığımda bulamadım ama belirli bir kaynak nedir bunun aslı astarı ? bu arada kablonun iki ucu da boşta yani bir ucu binaya çekiliyor diğeri de aşağıda apartman girişinde boşta
    sizi aydınlatır mı bilmiyorum hocam fakat fiberoptik kablo çok ama çok ince bir kablo bundan dolayı vucudunuza girebilir hissetmezsiniz. saç kılı gibi baya ince olduğu içinde röntgende fark edilmeme durumu oluyor diye biliyorum.
  • 04-07-2020, 05:10:46
    #20
    Cam olduğundan dolayı bulunamıyor öldürüyor olayı bu
  • 04-07-2020, 05:12:49
    #21
    gecmis olsun
  • 04-07-2020, 06:19:32
    #22
    Qui non proficit, deficit
    Geçmiş olsun hocam çekilin ben sağlıkçıyım edasıyla geleyim 😂😂 Benzer bir durumun sağlıkçı versiyonu ile karşılaşmıştım stajda doktor hocam iğneyle elimi resmen delerek, oyarak 😄 çıkarmıştı. Ağzımdan ters bir şey çıkacakta stajı yakacağım diye korkutma hocam yanlış bir şey dersem affola diye diye gözümden yaş gelmişti 😂😂

    Sizin olaya gelirsek hocalarımız bahsetmiş zaten az bir ihtimal var sıkıntı yaratması için umarım o da olmamıştır ama içime kurt düşer derseniz yine de bir acile gidin
  • 04-07-2020, 10:04:19
    #23
    Fiber kablo yerlerine artık etiket konulmalı. Dokunmayın kesmeyin kablo ucuna çıplak gözle bakmayın...
  • 04-07-2020, 19:53:03
    #24
    Neden hastaneye gitmiyorsunuz?
  • 04-07-2020, 20:14:55
    #25
    cam vücuda girince ölüyor mu insan ? benim ayağıma soda şişesi girmişti adam cımbız gibi bir şey sokup içinde aramıştı vs. ama yaşıyorum kaç yıldır
  • 04-07-2020, 20:18:43
    #26
    Batan bölgeye birkaç gece kara merhem sürüp bağlarsınız çıkar geri.
  • 04-07-2020, 23:40:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Çok düşük bir ihtimal ama risk var ha öldürür mü bilinmez artık ama bir sağlık kuruluşuna gitmende fayda var hocam gidince fiber kablo battı deyince umursayabilirler çok ince cam batytı şeklinde mutlaka belirt