CanerAyyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar selamlar Burada açtığım konunun aynısını bir facebook grubunda açtım ve 3 4 yorumda umarım eline batmamıştır çok tehlikeli bir kablo sağlık sıkıntısı yaratır vs yorumları gördüm internette araştırdığımda bulamadım ama belirli bir kaynak nedir bunun aslı astarı ? bu arada kablonun iki ucu da boşta yani bir ucu binaya çekiliyor diğeri de aşağıda apartman girişinde boşta
sizi aydınlatır mı bilmiyorum hocam fakat fiberoptik kablo çok ama çok ince bir kablo bundan dolayı vucudunuza girebilir hissetmezsiniz. saç kılı gibi baya ince olduğu içinde röntgende fark edilmeme durumu oluyor diye biliyorum.