Geçmiş olsun hocam çekilin ben sağlıkçıyım edasıyla geleyim 😂😂 Benzer bir durumun sağlıkçı versiyonu ile karşılaşmıştım stajda doktor hocam iğneyle elimi resmen delerek, oyarak 😄 çıkarmıştı. Ağzımdan ters bir şey çıkacakta stajı yakacağım diye korkutma hocam yanlış bir şey dersem affola diye diye gözümden yaş gelmişti 😂😂
Sizin olaya gelirsek hocalarımız bahsetmiş zaten az bir ihtimal var sıkıntı yaratması için umarım o da olmamıştır ama içime kurt düşer derseniz yine de bir acile gidin