TekstilTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
acı boyutu olarak ne hissedersin bilmiyorum ama şey gibi olabilir mesela sivri sinek ısırığı kadar acı yani bazen hissedersin onuda bazen hissetmezsin. ama girmemiştir merak etme elleyerek girecek bir şey değil.
2 hafta konu açmazsam ölmüşümdür tüm tıp dünyasına iletirsin iz