TekstilTurkiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizi aydınlatır mı bilmiyorum hocam fakat fiberoptik kablo çok ama çok ince bir kablo bundan dolayı vucudunuza girebilir hissetmezsiniz. saç kılı gibi baya ince olduğu içinde röntgende fark edilmeme durumu oluyor diye biliyorum.
ozymoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cam olduğundan dolayı bulunamıyor öldürüyor olayı bu
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam çekilin ben sağlıkçıyım edasıyla geleyim 😂😂 Benzer bir durumun sağlıkçı versiyonu ile karşılaşmıştım stajda doktor hocam iğneyle elimi resmen delerek, oyarak 😄 çıkarmıştı. Ağzımdan ters bir şey çıkacakta stajı yakacağım diye korkutma hocam yanlış bir şey dersem affola diye diye gözümden yaş gelmişti 😂😂

Sizin olaya gelirsek hocalarımız bahsetmiş zaten az bir ihtimal var sıkıntı yaratması için umarım o da olmamıştır ama içime kurt düşer derseniz yine de bir acile gidin
metinciris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fiber kablo yerlerine artık etiket konulmalı. Dokunmayın kesmeyin kablo ucuna çıplak gözle bakmayın...
Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hastaneye gitmiyorsunuz?
Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cam vücuda girince ölüyor mu insan ? benim ayağıma soda şişesi girmişti adam cımbız gibi bir şey sokup içinde aramıştı vs. ama yaşıyorum kaç yıldır
AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batan bölgeye birkaç gece kara merhem sürüp bağlarsınız çıkar geri.
incimsi01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok düşük bir ihtimal ama risk var ha öldürür mü bilinmez artık ama bir sağlık kuruluşuna gitmende fayda var hocam gidince fiber kablo battı deyince umursayabilirler çok ince cam batytı şeklinde mutlaka belirt
Hocalarım her hangi bir acı VS bir şeyim yok yani batarsa hissedilir mi acısı bilgim de yok baya tedirgin etti bu konu beni + olarak kablo hiçbir yere bağlı değildi ama bilgim yoktu cahillikten elledik işte şimdi bir şey olmuş mudur batmış mıdır nedir bunun olayı bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse çok sevinirim