• 26-06-2020, 14:47:24
    #10
    MAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende mezuna kaldım bir sene boyunca yattım bu sefer gidicem hangi üniversite sizin acaba
    Selçuk üniversitesi benim, bölüm hakkında olur olmadık yorum yapanlar da olacak aldırma onlara başaramayıp bölüme çamur atıyorlar kendini geliştirdikten sonra bir insan her yerde ekmeğini yer.hangi işi seviyorsan onla ilgilen o bunu demiş aldırma, çok derler yok onu yapacağına okuma, yok onu okuyacağına bunu oku falan sen bildiğin yoldan şaşma akıl hocası çok iş yapan yok.
  • 26-06-2020, 14:47:48
    #11
    Sinop üniversitesi bilgisayar programcılığı 4 ay okudum baktım lisede gördüğümden fazlasını göstermiyorlar bıraktım
  • 26-06-2020, 14:48:52
    #12
    Ben Akdeniz üniversitesinde bilgisayar programcılığı okudum 2013 de o zamanlar verilen eğitim gayet iyiydi tabiki işin asıl sırrı sende bitiyor ne kadar öğrenmek istersen o kadar öğrenirsin , DGS den mühendisliğe geçme ihtimalin var tabiki ama alım çok az oluyor , 35 kişilik sınıftan sadece 1 kişi geçebilmişti , grafik dersleri , yazılım dersleri , e ticaret dersleri , veri tabanı dersleri vardı bizde şuan durum ne bilmiyorum pek
  • 26-06-2020, 14:49:13
    #13
    Gideceğin üniversiteye göre bu sorunun cevabı değişir. Ben şuanda bilgisayar programcılığı okuyorum şahsen çok memnunum.
  • 26-06-2020, 14:53:14
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selçuk üniversitesi benim, bölüm hakkında olur olmadık yorum yapanlar da olacak aldırma onlara başaramayıp bölüme çamur atıyorlar kendini geliştirdikten sonra bir insan her yerde ekmeğini yer.hangi işi seviyorsan onla ilgilen o bunu demiş aldırma, çok derler yok onu yapacağına okuma, yok onu okuyacağına bunu oku falan sen bildiğin yoldan şaşma akıl hocası çok iş yapan yok.
    Benim ilgi alanım var kendimide en baştan geliştiririm bir şey bilmiyorum programcılık hakkında ama kendimi geliştireceğimi biliyorum peki iş olanağı varmı
  • 26-06-2020, 14:55:00
    #15
    Bilgisayar programcılığı okuyorum, gideceğin üniye göre değişir alacağın eğitim.
    DGS yaparım diyorsun fakat vizeler finaller derken pek vakit kalacağını sanmıyorum.
  • 26-06-2020, 14:55:20
    #16
    dgs ile geçiş için kullaanacaksanız okunur, ama sonrasını planlamıyorsanız hiç birşey ögrenemezsiniz odtü 2 yıllık üst düzey orayı da kazanabilseniz zaten 4 yıllıklara rahat girebilirsiniz, örgün ögretim okuyun ama insana faydası çok fazla oluyor insan tanımak iyidir
  • 26-06-2020, 14:55:30
    #17
    MAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar programcılığı bölümü okuyan öneren varmı birde gittikten sonra dgs ile yazılım mühendisliğine geçebiliyormuyum ne önerirsiniz? Ayt yapamıyorum ama 2 senelik bir bölüme gidip çalışmayı düşünüyorum .
    Benimle tam olarak aynı durumdasınız hocam, böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim.
  • 26-06-2020, 14:57:35
    #18
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dgs ile geçiş için kullaanacaksanız okunur, ama sonrasını planlamıyorsanız hiç birşey ögrenemezsiniz odtü 2 yıllık üst düzey orayı da kazanabilseniz zaten 4 yıllıklara rahat girebilirsiniz, örgün ögretim okuyun ama insana faydası çok fazla oluyor insan tanımak iyidir
    Örgün eğitim nedir
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimle tam olarak aynı durumdasınız hocam, böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim.
    Rica ederim benim de aklıma takıldı tytden 40-50 net arası yaparım diye düşünüyorum