Bilgisayar programcılığı bölümüne gidilirmi - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilgisayar programcılığı bölümüne gidilirmi
27
●
519
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bilgisayar programcılığı bölümüne gidilirmi
1
2
3
4
27-06-2020, 16:47:49
#28
Pikselizasyon
Üyeliği durduruldu
Ben gittim. İki senem çöp oldu. Diplomadan başka bir işe yaramaz. Hatta yer yer oradan alacağın diploma da bir işe yaramaz.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler