Benim ilgi alanım var kendimide en baştan geliştiririm bir şey bilmiyorum programcılık hakkında ama kendimi geliştireceğimi biliyorum peki iş olanağı varmı
Kardeşim şimdi ilgin varsa kodlamaya, aç bugün birkaç html dersi izle baktın hoşuna gidiyor, bölüme git okul müfredatına bağlı kalma okul sadece sana temel bilgiyi verir sen kendini ek olarak geliştir, projeler yap, tek bir dilde uzmanlaş, veritabanında uzmanlaş gerisi geliyor zaten iş imkanı eğer gidip ot gibi üniversiteden mezun olursan bilgi işlemden başlarsın 3 bin tl maaş ortalaması ile ama gidip iyi bir programcı olur kendini geliştirir kanıtlarsan.Türkiye'de mezun olduktan sonra 5-10K arası maaş alırsın mühendislik fakültesi bitirmeden. Ama ben onuda bitircem dersen bitirdikten sonra gene senin tecrübene bilgine bağlı olarak maaşın olur ek olarak yurtdışında çok fazla iyi yazılımcı, programcı ihtiyacı var onları da değerlendirirsin. Bu iş ölmez bakma her tarafta mezun dolu ama onlar sadece okula gidip gelenler kendini geliştirmeyenler. Kendini geliştirirsen her türlü kaymak yersin bu işten. Benim hedefim Türkiye'de bir süre çalışıp yurtdışında da tecrübe edinmek, yani tam olarak şunu söyleyebilirim. Üniversite boş, üniversite sana birşey öğretmez, üniversite sana fırsatları, imkanları değerlendirmek için şans tanır bunu nasıl değerlendirdiğine bağlı