ben mezun oluyorum. yazılım geliştiricisi olacaksanız seçebilirsiniz. evet dgs ile bölüm ile uyumlu mühendisliklere geçilebilir. yazılım sektöründe çalışabilmek için nitelikli olmak gerekiyor, diploma sadece ik'nın kapısını açar, gerisi sizin elinizde.