Konu
Bilgisayar programcılığı bölümüne gidilirmi
27-06-2020, 16:47:49
#28
Pikselizasyon
Üyeliği durduruldu
Ben gittim. İki senem çöp oldu. Diplomadan başka bir işe yaramaz. Hatta yer yer oradan alacağın diploma da bir işe yaramaz.