Ben Akdeniz üniversitesinde bilgisayar programcılığı okudum 2013 de o zamanlar verilen eğitim gayet iyiydi tabiki işin asıl sırrı sende bitiyor ne kadar öğrenmek istersen o kadar öğrenirsin , DGS den mühendisliğe geçme ihtimalin var tabiki ama alım çok az oluyor , 35 kişilik sınıftan sadece 1 kişi geçebilmişti , grafik dersleri , yazılım dersleri , e ticaret dersleri , veri tabanı dersleri vardı bizde şuan durum ne bilmiyorum pek