Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selçuk üniversitesi benim, bölüm hakkında olur olmadık yorum yapanlar da olacak aldırma onlara başaramayıp bölüme çamur atıyorlar kendini geliştirdikten sonra bir insan her yerde ekmeğini yer.hangi işi seviyorsan onla ilgilen o bunu demiş aldırma, çok derler yok onu yapacağına okuma, yok onu okuyacağına bunu oku falan sen bildiğin yoldan şaşma akıl hocası çok iş yapan yok.
Benim ilgi alanım var kendimide en baştan geliştiririm bir şey bilmiyorum programcılık hakkında ama kendimi geliştireceğimi biliyorum peki iş olanağı varmı