dgs ile geçiş için kullaanacaksanız okunur, ama sonrasını planlamıyorsanız hiç birşey ögrenemezsiniz odtü 2 yıllık üst düzey orayı da kazanabilseniz zaten 4 yıllıklara rahat girebilirsiniz, örgün ögretim okuyun ama insana faydası çok fazla oluyor insan tanımak iyidir