dgs ile geçiş için kullaanacaksanız okunur, ama sonrasını planlamıyorsanız hiç birşey ögrenemezsiniz odtü 2 yıllık üst düzey orayı da kazanabilseniz zaten 4 yıllıklara rahat girebilirsiniz, örgün ögretim okuyun ama insana faydası çok fazla oluyor insan tanımak iyidir
Örgün eğitim nedir
Benimle tam olarak aynı durumdasınız hocam, böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim.
Rica ederim benim de aklıma takıldı tytden 40-50 net arası yaparım diye düşünüyorum