beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dgs ile geçiş için kullaanacaksanız okunur, ama sonrasını planlamıyorsanız hiç birşey ögrenemezsiniz odtü 2 yıllık üst düzey orayı da kazanabilseniz zaten 4 yıllıklara rahat girebilirsiniz, örgün ögretim okuyun ama insana faydası çok fazla oluyor insan tanımak iyidir
Örgün eğitim nedir
kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimle tam olarak aynı durumdasınız hocam, böyle bir konu açtığınız için teşekkür ederim.
Rica ederim benim de aklıma takıldı tytden 40-50 net arası yaparım diye düşünüyorum