• 12-06-2020, 12:19:06
    #10
    2009-2014 arası 5 yıl boyunca aldım. şu gün oldu daha tek kuruş ödemedim dünya kadar faiz binmiş. Borçların silinmesi gibi bir durum kesinlikle beklemeyin imkansız borçların silinmesi. Her seçim öncesi olduğu gibi yine bu aralar geçen yıl olduğu gibi %90 faiz affı gelebilir ben de onu bekliyorum. Sonra yapılandırıp ödemeye başlayacağım. Tavsiyem durumun varsa öde, çünkü gelen borç vergi borcu olarak geliyor. Vergi borcun varsa üzerine ev araba tarla vs. alamıyorsun. Sıkıntı yani.
  • 12-06-2020, 12:21:45
    #11
    Üniversitede zorluk yaşadığım 3. ve 4. sınıfta çekmiştim, toplamda 5.400 ödemem vardı. Üniyi 1 sene uzatmak + 1,5 sene işsizlik derken ödeyememiştim ve faiz işlemeye başlamıştı. Geçen baktım 9'a yaklaşmış. Af gelirse anaparayı ödeyebilirim yoksa maalesef beklemeye devam.

    -Alırken para tatlıydı di mi diyen olacaktır; aldığım para aylık 280 TL'ydi. Devlet yurdu 111 TL alıyordu. Geri kalan 169 TL + aileden gelen 200 TL ile şeker hastası bir öğrenci olarak hayatta kalmaya çalışıyordum. Gönül isterdi ki herkes rahatça, istediği şartlarda okuyabilsin ama olmadı mı olmuyor.
  • 12-06-2020, 12:22:18
    #12
    Faiz affı gelse bende ödeme başlıcam
  • 12-06-2020, 12:26:34
    #13
    Heralde bi 5 yıl ödemedim hatta artık o kredinin olduğunu bile unutmuştum ki hesaplara bloke gelince vergi dairesinden paşalar gibi geri ödemesini yaptım Hesap bloke olunca içerideki parayla da ödeme kabul etmiyorlar gittim bi 20bin daha bulup blokeyi kaldırmakla uğraştım
  • 12-06-2020, 12:29:06
    #14
    Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam kredi almadım ama af olayı kaç yıldır ortalıkta bü türlü gelmiyor. Umarım gelir
    Af olayının gelmesi imkansız. Büyük haksızlık olur.
  • 12-06-2020, 12:50:10
    #15
    Misafir
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Af olayının gelmesi imkansız. Büyük haksızlık olur.
    Milyonlarca liralık vergi borçlarını silmek haksızlık değil mi?

    Güçlü devletimiz milyonluk borçları silebiliyorsa, kyk kredilerini de silebilir, isterse.
  • 12-06-2020, 13:01:24
    #16
    Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milyonlarca liralık vergi borçlarını silmek haksızlık değil mi?

    Güçlü devletimiz milyonluk borçları silebiliyorsa, kyk kredilerini de silebilir, isterse.
    Ben üniversite hayatımda kredi çekmedim çünkü ödemesi vardı. Arkadaşlarım gününü gün ederken ben yoksulluk çekiyorum. Daha sonra onların borcu siliniyor, yiyip içtikleri yanlarına kar kalıyor. Bu adaletli mi? Benim açımdan değil.
  • 12-06-2020, 13:08:18
    #17
    Misafir
    GGRIP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben üniversite hayatımda kredi çekmedim çünkü ödemesi vardı. Arkadaşlarım gününü gün ederken ben yoksulluk çekiyorum. Daha sonra onların borcu siliniyor, yiyip içtikleri yanlarına kar kalıyor. Bu adaletli mi? Benim açımdan değil.
    Alınan kredi miktarı aylık üç beş bin lira değil, şu anda 550 tl. Günlük 18 liraya tekabül ediyor. Bu parayla değil gününü gün etmek, anca karın doyurursunuz, ulaşım ve ders gereksinimleri saymıyorum bile.
    • Aimless
    Aimless bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2020, 13:20:26
    #18
    Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınan kredi miktarı aylık üç beş bin lira değil, şu anda 550 tl. Günlük 18 liraya tekabül ediyor. Bu parayla değil gününü gün etmek, anca karın doyurursunuz, ulaşım ve ders gereksinimleri saymıyorum bile.
    Ben aylık 0 alıyorum, sen 550 alıyorsun. Daha sonra borcunu siliyorlar. Benim açımdan hoş bir durum değil.