Üniversitede zorluk yaşadığım 3. ve 4. sınıfta çekmiştim, toplamda 5.400 ödemem vardı. Üniyi 1 sene uzatmak + 1,5 sene işsizlik derken ödeyememiştim ve faiz işlemeye başlamıştı. Geçen baktım 9'a yaklaşmış. Af gelirse anaparayı ödeyebilirim yoksa maalesef beklemeye devam.

-Alırken para tatlıydı di mi diyen olacaktır; aldığım para aylık 280 TL'ydi. Devlet yurdu 111 TL alıyordu. Geri kalan 169 TL + aileden gelen 200 TL ile şeker hastası bir öğrenci olarak hayatta kalmaya çalışıyordum. Gönül isterdi ki herkes rahatça, istediği şartlarda okuyabilsin ama olmadı mı olmuyor.