Ben üniversite hayatımda kredi çekmedim çünkü ödemesi vardı. Arkadaşlarım gününü gün ederken ben yoksulluk çekiyorum. Daha sonra onların borcu siliniyor, yiyip içtikleri yanlarına kar kalıyor. Bu adaletli mi? Benim açımdan değil.
Alınan kredi miktarı aylık üç beş bin lira değil, şu anda 550 tl. Günlük 18 liraya tekabül ediyor. Bu parayla değil gününü gün etmek, anca karın doyurursunuz, ulaşım ve ders gereksinimleri saymıyorum bile.