• 24-06-2020, 18:07:55
    #19
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar lisans eğitimim boyunca burs çıkmadı kredi aldım. 20bin küsür borcum var 4 yıl boyunca aldım.
    Gelecek ay taksidi başlıyor 523TL den başlıyor taksidi acaba siz ne yapıyorsunuz ödüyor musunuz? Bazı arkadaşlar af gelecek yada bir miktar faiz indirimi olacak diye ödemiyorlar sizin düşünceniz nedir?
    Ödemezsek aylık 1.4 faiz geliyormuş doğrumudur? Yardımlarınızı bekliyorum...
    peşin ödersem 20.444TL
    taksitle ödersem 21.474TL
    benimde 522 lira önümüzdeki ay başlayacak ama miktarı nasıl azaltırız vergi dairesinden mi yapılıyor hocam?
  • 24-06-2020, 19:27:16
    #20
    2011-2016 arası aldığım kykyı bu ay bitirdim 11bin almıştım 15bin olarak ödedim, size tavsiyem durumunuz varsa taksitleri ödeyin yoksa o borç bitmiyor arkadaşlar, Allah herkese yardım etsin kolay değil
  • 24-06-2020, 19:45:31
    #21
    Limak Cengiz gibi şirketlerin Milyarlarca dolar borçlarını silenler, bizim gibi gariban, 550 tl aylık kredi alan öğrencinin cebine gözünü dikiyor, en sert faizi işletiyor, ilerideki geleceğini kirletiyor. Yazıklar olsun.